Institut Català de Tecnologia 15a edició   
INTRODUCCIÓ PROGRAMA PROFESSORAT + INFORMACIÓ INSCRIPCIÓ CURSOS RELACIONATS
DATA D'INICI

19 octubre 05

DURADA
350h lectives + 100 de projecte
HORARI
Dll., dm. i dv. de 18:00 a 21:30h
PREU
4.950€
CATÀLEG CURS    
SESSIÓ INFORMATIVA
20 de setembre de 2005, 19h
Institut Català de Tecnologia
C/Ciutat de Granada 131, BCN
Tel. 93 4858593
A/e: formacio@ictonline.es
L’orientació al client i al mercat ha obligat a les organitzacions a tenir un gran coneixement de l’entorn i a dotar-se de professionals que entenguin aquest nou marc i estiguin capacitats per a la presa de decisions orientades a incorporar valor al client.

AL LLARG DEL CURS ABORDAREM LES DIFERENTS ESTRATÈGIES QUE ELS PROFESSIONALS DEL MÀRQUETING I LES VENDES HAN DE LIDERAR PER MANTENIR I INCREMENTAR LA COMPETITIVITAT DE LES SEVES EMPRESES EN EL NOU ENTORN EMPRESARIAL.
Cadascuna d'aquestes ajudarà al professional a assolir els següents objectius:

• Estratègia empresarial: Tenir una visió global i integradora de l’estratègia de l’organització amb les estratègies comercials i de màrqueting, per traduir-ho en el disseny d’un pla de màrqueting operacional
on es defineixin des d'un punt de vista tàctic les directrius estratègiques marcades per l’organització.

• Estratègies i tàctiques de màrqueting: Conèixer els diferents enfocaments de les estratègies i tàctiques de màrqueting operacional a desenvolupar en mercats locals o internacionals, la diferenciació d’estratègies i tàctiques en la comercialització de productes industrials i tecnològics i serveis o els diferents enfocaments en funció dels objectius de màrqueting: captació o retenció i fidelització de clients.

• Estratègies de gestió comercial: Gestionar l’activitat comercial per afrontar amb èxit els canvis constants del mercat i donar respostes competitives a una cartera de clients cada cop més exigents.

• Estratègies de distribució: Disposar d’un coneixement profund per integrar en l’estratègia de màrqueting l’estratègia de distribució i la gestió de les operacions, la logística i les compres, així com l’avaluació dels canals de distribució més adients mitjançant la gestió d’un pla de distribució.

• Estratègia tecnològica: Conèixer les noves tecnologies e-business i els beneficis que presenten com a generadores de valor per a l’empresa i els consumidors, i comprendre els nous models de negoci i estratègies que s’estan utilitzant a Internet.