Institut Catalā de Tecnologia 16a ediciķ   
INTRODUCCIĶ OBJECTIUS PROGRAMA PROFESSORAT + INFORMACIĶ INSCRIPCIĶ CURSOS RELACIONATS
DATA D'INICI

27 d'octubre de 2005

DURADA
230h lectives
HORARI
Dt. i dj. de 18:00 a 21:30h
PREU
3.450€
CATÀLEG CURS    
SESSIĶ INFORMATIVA
22 de setembre de 2005, 19h
Institut Catalā de Tecnologia
C/Ciutat de Granada 131, BCN
Tel. 93 4858593
A/e: formacio@ictonline.es
En la situació empresarial actual les empreses han de fer front a una competència cada cop més forta. Els esforços per part de les empreses per millorar el seu posicionament competitiu i diferenciar-se de la competència són cada vegada més necessaris. Entre aquests esforços, la millora de la qualitat en tots els nivells adquireix una especial rellevància.
El plantejament del curs parteix del fet que una empresa és una orgnaització orientada (i obligada) a aconseguir la satisfacció del client i que ofereix productes i serveis en un entorn exigent i competitiu, on s’imposa la innovació i millora contínua dels sistemes organitzatius i els mètodes de treball.
Aquest fet ens porta a treballar en una doble direcció:
- Garantint el compliment dels compromisos de l’empresa i millora de manera continuada de la satisfacció del client.
- Orientant l’empresa cap un model d’excel ·lència, on es busquen sistemes eficients per la satisfacció del conjunt dels col·lectius amb interessos legítims en l’empresa: clientes, propietaris, treballadors i entorn social.
El curs incorpora la formació dels participants en l’avaluació d’organitzacions segons el model Europeu de l’EFQM.